دکتر صالح طبری رییس مرکز اورژانس تهران با حضور در فرمانداری قدس با گلی کانی فرماندار شهرستان قدس دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، دکتر صالح طبری رییس مرکز اورژانس تهران با وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس دیدار و گفتگو کرد.

طبری بیان کرد: برای ارائه کیفیت خدمات اورژانس پزشکی به مردم شهرستان قدس  و با توجه به ظرفیت‌های م در این شهرستان مرکز، هدایت عملیات اورژانس غرب استان تهران در شهرستان  قدس راه اندازی خواهد شد.

در این دیدار گلی‌کانی  گفت:  با ارزش دانستن خدمات اورژانس که به معنی نجات جان مردم در حوادث و سوانح مختلف است، این عزیزان با حفظ هوشیاری و غنیمت شمردن لحظه ها، همچون گذشته مایه امید و نجات بخشی مصدومان و حادثه دیدگان می‌باشند.

وی ادامه داد: بی شک پرسنل زحمت کش اورژانس  و فوریت های پزشکی تلاشگران و پیشگامان عرصه سلامت مردم هستند که در حوادث و بلایا و بیماری های اورژانسی اولین کسانی می‌باشند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی حاضر می شوند و با تلاش صادقانه و خستگی ناپذیر و علم و تجربه خود حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرند.

فرماندارشهرستان قدس با اشاره به اهداء زمین توسط خیر محترم در محور چیتگر که از پرتردد ترین محور بین شهری کشور میباشد به ساخت پایگاه امداد جاده ای غرب استان تهران در آینده نزدیک با همت مرکز اورژانس تهران را تاکید کرد.

در پایان گلی‌کانی در خصوص حضوربه موقع عوامل اورژانس بر بالین بیمار اظهار داشت: کاهش ثانیه ها در فرایند عملیات اورژانس موجب حفاظت ازجان بیمار و کاهش صدمات جسمی به همشهریان عزیز خواهد شد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *