در راستای افزایش ایمنی معابر شهر قدس، عملیات رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده و سرعتگیرهای موجود در بلوار انقلاب اسلامی، بلوار شهدای اصناف، بلوار شایان، خیابان صاحب‌الزمان (عج)، خیابان مبارزان و خیابان‌ آیت‌الله طالقانی کاووسیه توسط عوامل معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس انجام شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، وجود علائم ترافیکی از جمله نصب تابلوهای هشداردهنده، احداث سرعتگیر، رنگ‌آمیزی محل‌های تردد عابر پیاده و… موجب ارتقای امنیت در تردد و نظم بخشیدن به روند عبور و مرور و ترافیک شهری می‌شود که از جمله وظایف اجرایی معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری می‌باشد‌.

 

از این رو، این معاونت اقدامات متعددى از جمله خط‌کشی معابر، نصب علائم و تابلو‌های ترافیکی، جداکننده‌های مسیر، شبرنگ‌ها و … را در راستای نظم بخشیدن به عبور و مرور و ترافیک شهری انجام داده است.

 

در همین راستا، خطوط عابر پیاده و سرعتگیرهای موجود در بلوار انقلاب اسلامی، بلوار شهدای اصناف، بلوار شایان، خیابان صاحب‌الزمان (عج)، خیابان مبارزان و خیابان‌ آیت‌الله طالقانی کاووسیه توسط عوامل معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس انجام شد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *