دوره آموزشی مبانی محیط زیست و مدیریت پسماندها به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک در شهرستان قدس برگزار شد.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از برگزاری دوره آموزشی مبانی محیط زیست و مدیریت پسماندها به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک در شهرستان قدس خبر داد.

رضا شایسته با اعلام این خبر گفت: این دوره در راستای پیشبرد اهداف زیست محیطی و با توجه به جایگاه تأثیرگذار آموزشگران در عرصه آموزش و تنویر افکار عمومی و با همکاری شرکت کاج سبز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با موضوع مبانی محیط زیست و مدیریت پسماندها ویژه مدیران و پرسنل شرکت کاج سبز و توسط مدرسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به مدت دو ساعت برگزار شد، افزود: در این دوره که با هدف نیل به امر “پسماند صفر” و شعار “کاهش پلاستیک” برگزار شد، موضوعاتی از قبیل: تشریح انواع پسماندها، کاهش پسماند تولیدی، روش های نوین مدیریت پسماند، قوانین مدیریت پسماندها و آئین نامه های اجرایی و سایر مفاهیم محیط زیستی تدریس شد.

شایسته در پایان اظهار داشت: موضوع آموزش مفاهیم محیط زیستی در واحدهای صنعتی، مراکز آموزشی و محیط های اجتماعی دیگر امری مهم برای رشد و ارتقاء فرهنگ زیست محیطی جامعه است و این اداره از طرح های پیشنهادی برای پیشبرد اهداف آموزش محیط زیست استقبال خواهد کرد.

پایان خبر./

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *