جلسه کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، رییس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی، مسئول امور بانوان فرمانداری و جمعی از بانوان توانمند شهر و با هدف هم‌افزایی دیدگاه‌های بانوان موفق در حوزه‌های اجتماعی، بررسی ایجاد سازو‌کارهای مناسب برای فعالیت بانوان و همچنین تشکیل کمیته‌های تخصصی امور بانوان و بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

 

 

 

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در این جلسه روح‌انگیز یوسفی رییس کمیسیون اجتماعی و  بانوان شورای اسلامی شهرقدس ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت: این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و همکاری و هم‌افزایی دیدگاه‌های بانوان موفق در حوزه‌های اجتماعی در جهت ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و ایجاد سازوکارهای مناسب برای فعالیت بانوان و همچنین استفاده از توانمندی‌های کارشناسان جهت تشکیل کمیته‌های تخصصی امور بانوان و بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار  شده است.

وی ادامه داد: استفاده از قابلیت‌ها و ایده‌های بانوان توانمند، صاحب‌نظر و با‌اخلاق در رفع مشکلات شهر بویژه مشکلات اجتماعی از مهمترین دلایل تشکیل چنین جلساتی است و این کمیسیون اتاق فکر همه بانوان برای ایجاد شهری آباد و مترقی خواهد بود.

یوسفی اظهار داشت: در بودجه سال جاری تلاش شده که سرانه‌های عمومی شهر به صورت عادلانه تقسیم شود و بازآفرینی شهری و بافت فرسوده از مهم‌ترین دغدغه‌های ما هستند.

پارک بانوان به محلی برای تجمع و رفع مشکلات بانوان تبدیل شود

در این جلسه همچنین رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قدس در سخنانی گفت: شهرقدس پس از پایتخت دومین شهر مهاجرپذیر کشور است که همین امر علاوه بر فرصت، می‌تواند تهدید هم باشد و باید برای این وضعیت تلاش بسیار صورت گیرد.

شیری افزود: بانوان بسیار توانمند هستند و قابلیت مدیریت در سطوح بالا را دارند، فقط باید خود را باور داشته باشند و وظیفه ماست که در ایجاد این باور تلاش بیشتر نماییم.

شیری عنوان کرد: استفاده از بانوان نخبه در حوزه‌های مختلف و مشاوره دادن در فضای مخصوص بانوان به صورت رایگان شرایط روانی جامعه را رو به بهبود خواهد برد و همین امر سبب کاهش مشکلات خواهد شد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *