ابوالفضل بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قدس در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور مسئولان حراست و بازرسی و کارکنان واحد شهرسازی این منطقه برگزار شد، با بیان اینکه حل نشدن برخی مسائل در سیستم اداری باعث ایجاد گره و مشکل در امور می‌شود، اظهار کرد: روند صدور پروانه و صدور خدمات در برخی مواقع با کندی مواجه است که باید ریشه‌یابی و حل شود تا منشأ خدمات خوب برای مردم باشیم.

 

 

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون به علت شیوع کرونا علاوه بر ضررهای مالی، روح و روان مردم نیز به مخاطره افتاده است، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم با ارائه خدمات مطلوب تا حدی به مردم کمک کرده و از مشکلات آنان بکاهیم.

بهرامی با تاکید بر اینکه شهرسازی یکی از واحدهای مهم در شهرداری است، گفت:  مهم‌ترین وظیفه شهرداری بعد از نظافت شهر، بحث نظارت و کنترل مجوز ساخت‌وسازها است.

مدیر منطقه دو شهرداری قدس با تاکید بر اینکه شهرسازی از بحث‌های کلان در شهرهاست، عنوان کرد: اگر در ساخت‌وساز ضوابط رعایت نشود علاوه بر ایجاد هزینه برای شهرداری، برای مردم نیز در آینده مشکل ایجاد می‌کند.

وی همچنین در خصوص آسیب‌ها و مشکلات اجرایی تاسیسات و موارد ایمنی، آتش‌نشانی، آسانسور و موارد ضروری در کنترل ساختمان‌ها‌ مطالبی را بیان کرد.

بهرامی در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: هدف اصلی خدمت ما جلب رضایت ارباب رجوع است، چرا که بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان فهیم شهر قدس، هیچ فعالیت و خدمتی مؤثر و مفید واقع نخواهد شد، لذا همکاران ما در منطقه دو، توجه به این اصل مهم را باید الگو و سرمشق فعالیت‌های خود قرار دهند.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *