فرماندار قدس از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه با محوریت ناحیه مقاومت‌ بسیج شهرستان خبرداد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرائی در راستای اجرای این‌چنین رزمایش‌ها بیان کرد: در سال گذشته، چندین رزمایش با محوریت سپاه شهرستان و با همکاری مجموعه فرمانداری، دفتر امام جمعه و دیگر دستگاه‌ها انجام شد، امسال نیز در مناسبت‌های مختلف همانند سالروز بزرگداشت نخستین نماز جمعه کشور شاهد توزیع بسته‌های معیشتی بودیم.

وی در خصوص اجرای طرح تکریم حسینی افزود: این رزمایش همانند طرح تکریم فاطمی، تحت عنوان تکریم حسینی با محوریت ناحیه مقاومت‌ بسیج شهرستان اجرا شد، همچنین با همکاری بنیاد احسان ستاد فرمان اجرائی حضرت امام (ره)، ۲۴ کولر نیز تهیه شده است و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان قدس گفت: باتوجه به اینکه شهرستان قدس به ۱۴ محله اسلامی تقسیم شده است و در هر محله اسلامی مدیر محله و امام جماعت فعالیت می‌کنند، افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند توسط این افراد شناسایی می‌شوند، همچنین به منظور عدالت در توزیع بسته‌های معیشتی راستی‌آزمایی بین نیازمندان واقعی انجام شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس  در رابطه با هم افزایی و همکاری دستگاه‌های اجرائی با یکدیگر اظهار داشت: عزم جدی بین مدیران عالی شهرستان در این حوزه شکل گرفته است که با هم افزایی و همکاری یکدیگر در راستای رفع مشکلات فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *