نشست خبری محمدرضا سلیمانی ملکان رییس اداره پست شهرستان قدس صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در ساختمان اداره پست برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محمدرضا سلیمانی ملکان رییس اداره پست شهرستان قدس در پنجمین روز هفته دولت در جمع اصحاب رسانه گفت: در ۵ ماه نخست سال جاری بیش ۳۰۰۰۰ گذرنامه در سطح شهرستان قدس تحویل گیرندگان گردیده است و در ایام محرم وارده گذرنامه به این اداره جهت توزیع ۶۰۰ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص برنامه های شبکه پست شهر قدس در راهپیمایی اربعین حسینی برنامه اظهار کرد: اداره پست شهرستان قدس با اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم به منظور نظارت و کنترل مستمر فرآیند توزیع مرسولات گذرنامه و بهرمندی کامل از از ظرفیت های موجود نسبت به توزیع حداکثری گذرنامه اقدام و نسبت به تعیین کشیک بعد از ظهر و روزهای تعطیل جهت تحویل گذرنامه برنامه ریزی عملیاتی اقدام کرده است.

 سلیمانی در ادامه به تشریح اقدامات اداره پست شهرستان قدس در یکسال گذشته پرداخت و گفت؛  ارائه خدمات نیابتی سرویس اعتبار نشانی شهروند در سطح بانکهای شهرستان قدس برای اولین بار در سطح کشور  در راستای تحقق دولت الکترونیک با ترافیک ۲۰,۳۸۹ فقره خدمت که منجر به صرفه جویی  ۲,۴۴۶,۶۸۰ دقیقه وقت , ۴,۴۸۵,۵۸۰,۰۰۰ ریال  در هزینه شهروندان گرامی گردیده است .

وی با بیان توسعه رشد  ۳۰۰ درصدی در شهرستان قدس گفت،  رشد توسعه تجهیزات سخت افزاری , نرم افزاری  و پرسنلی ۳۰۰درصد واحد قبول , و ۲۰۰درصد ارائه خدمات کد پستی که منجر به عدم اطاله وقت شهروندان در مراجعه به اداره پست شهرستان قدس گردیده است .

سلیمانی همچنین اظهار کرد: ساخت و تجهیز واحد توزیع امانت، تجزیه و مبادلات  با کیفیت و بموقع به شهروندان در سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و ساخت و نصب درب ۵ متری ضلع شمال ساختمان مرکزی اداره پست شهرستان قدس جهت تخلیه و بارگیری مرسولات در راستای حل مشکل ۲۵ ساله  کوچه پست که محل تخلیه و بارگیری خودرو سنگین از دیگر اقدامات اداره پست بود.

وی در مورد شرایط و نحوه استخدام در اداراه پست گفت: پیگیر اخذ مجوز از اداره کل جهت استخدام مستقیم ۱۳ نفر از جوانان جویای کار در اداره پست شهرستان قدس هستیم که در مراحل نهایی قرار دارد.

یکی دیگر از برنامه های ما افزایش صد در صدی توان لجستیکی اداره پست شهرستان قدس در راستای ارائه خدمات بموقع و با کیفیت که با ترافیک عملیاتی۸۸۴,۲۹۷   ارائه خدمات پستی در یکسال گذشته بعد از شهرستان های شهریار , اسلامشهر رتبه سوم در سطح استان تهران را کسب کرده ایم .

وی در پایان ضمن تقدیر از سعیدشهلی شهردار قدس و عوامل شهرداری که کمال همکاری را با اداره پست شهرستان قدس دارند گفت، این اداره در طول سال فقط ۷ روز تعطیل میباشد و حتی در روزهای جمعه و تعطیل رسمی در واحد توزیع نسبت تحویل مرسولات به گیرندگان اقدام می گردد .

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *