نشست خبری سید امیر حسینی مسئول حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان قدس با حضور خبرنگاران برگزار شد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سید امیر حسینی مسئول حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان قدس در نشست با اصحاب رسانه  با بیان اینکه فضای حوزه هنری بسیار کم است گفت: مسئولان به توسعه فضاهای فرهنگی و هنری توجه بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: مراکز فرهنگی و هنری در شهرستان نیاز به تقویت‌ سازی دارد که به همین منظور در تلاش هستیم علی‌رغم محدودیت‌های فراوان، منابع مالی مورد نیاز را برای انجام حمایت‌های لازم و همه‌جانبه در این زمینه فراهم و برای کشف استعدادهای ناب هنرمندان آن را به‌کارگیریم.

حسینی در خصوص فعالیت های این مرکز به خبرنگار برنا گفت:  این مرکز که از  آغاز اواخر پاییز ۱۴۰۰ توسط گلیکانی فرماندار  محترم شهرستان پیگیری شد و با عنایت ویژه فروزانفر مدیر وقت حوزه هنری استان تهران و نگاه ویژه حجت الاسلام جوکار امام جمعه  شهرستان در هجدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ با  زمان دولت سیزدهم در  سرای محله شهرک ابریشم راه اندازی شد.

مسئول حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان قدس همچنین اظهار کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی با توجه به این که از نامش پیداست نگاه ویژه‌ای به ترویج هنر انقلاب اسلامی در راستای گفتمان انقلابی آن به جامعه به عنوان هنر متعهد میباشد.

وی گفت: حوزه هنری ۴ رویکرد را با خود دارد، برگزاری رویدادها به وسیله هنر انقلاب، استعدادیابی و پرورش استعداد ها در زمینه هنر انقلابی و هنر متعهد ، آموزش یکی از مقوله‌های مهم هست که جامعه به شکل هنر  نیازمند آن است و ۴ تولیدات آثار هنری که در جهت فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ اسلامی تا بتوانیم به وسیله ابزار هنر فرهنگ  و فرهنگ انقلابی آن را در شهرستان جریان سازی کنیم.

حسینی افزود: با نگاه ویژه دولت سیزدهم  و شخص رئیس جمهوری نسبت به فرهنگ دارند و مخصوصاً فرهنگ انقلابی و جریان‌ ساز به واسطه حوزه هنری انقلاب اسلامی  امیدوارم در شهرستان اثرگذار باشیم و  با پیگیری‌هایی که فرماندار محترم شهرستان انجام داد مقوله فرهنگ  از اولویت‌های شهرستان قرار دارد.

وی اظهار داشت: صادقانه بگویم حوزه هنری برنامه ها و اولویت های مهمی بمنظور فرهنگ سازی هنر انقلاب در شهرستان قدس  دارد، که بخاطر وجود این معضلات   نیازمند فضای بیشتری میباشد،  و اگر زمینی ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ متری در اختیار حوزه هنری قرار گیرد، به مدت سه سال و یا نهایت چهار سال  این ساختمان ساخته شده و یک فرهنگسرایی با محتوای هنر انقلابی و متعهد تقدیم شهرستان قدس خواهیم کرد.

حسینی در پایان اضافه کرد: انشالله به برکت شهدا بتوانیم این مسیر را در این شهرستان با قدرت ادامه دهیم و از ظرفیت های غنی شهر قدس بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *